sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

Det var en käftsmäll jag aldrig förtjänade

Kategori: Allmänt

Vill säga upp mig allt, lägga det här livet bakom mig och börja om på nytt någon annanstans, långt bort. Hela mitt liv har jag anpassat mig, allt för att folk ska bli nöjda. Men nu när folk ser att jag är starkt nog att vara sann mot mig själv och faktiskt vara den starka människan jag egentligen är så puttas jag bort, snackas skit om. Jag jobbar nu, jag tränar, allt för att jag sen ska kunna fly, fly till något lyckligare. Och det finns en person jag skulle vilja fråga "vill du fly med mig?" men jag kommer aldrig våga. 
Så jag ber om ursäkt för min frånvaro här. Men mitt hjärta har varit i tusenbitar och då kanske det är okej, för hur fan ska man kunna hitta sig själv där ibland alla pusselbitar, det tar tid (och vissa kommer nog aldrig förstå det)
 
kram <3
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-09-07 | 22:22:58

    Du är världens bästa, glöm aldrig det hjärtat ❤️

Kommentera inlägget här: