sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

maj

Kategori: Allmänt

det har nu gått en till vecka, igen. Vart tog tiden vägen? Frågan jag ställer mig varje dag. Har letat överallt, men jag hittar den inte, borta bara sådär! 
I onsdags var det afterschool och hade det välidgt fint.
I torsdags efter skolan så shoppade jag lite på stan med Papola och Jonte, efter det kollade jag in lägenheten med Papola och Pappa, sen åkte jag hem, blev upphämtad för att vidare åka till ludde och äta tapas med fina vänner. Helt mysig och perfekt valborg.
Jag skulle ju flytta igår, men bestämde mig för att inte orka göra det, jag tror hjärtat gör lite för ont. Vet inte hur man packar, vilka kläder använder jag minst som jag kan packa först? Jag tror ju självklart att jag har användning av allt.... jag är inte bra på det här. 
jag valde att plugga, prata i telefon med Elias och njuta av det mysiga regnet (guilty pleasure att jag älskar regn i början på maj, när asfalten luktar blöt och man får vara lat och stanna inomhus. 0% krav.)
 
Saknar detta 
 
 
Kommentera inlägget här: