sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

festival

Kategori: Allmänt

jag pluggar, varvar med fest, shopping, sena middagar, bära flyttlådor osv. Har varit på fesival i helgen, festade i onsdags med fin fina vänner, avslutade den med att hänga med Papola på Satin, jag har chillat på uteservering med Gustav och company. Jag har flyttat in i en väldigt fin lägenhet och jag borde vara glad. Jag borde men jag är inte. Hatar att jag vet vad jag känner, men alla andra verkar gå runt och inte veta och inte bryr sig, mest jämt, mest hela tiden. Men trots det verkar ändå jag och mina vänner veta en sak, vi älskar varandra och jag älskar dem så mycket att hjärtat kan explodera vilken sekund som helst
 
Men den här veckan har varit gos. Har haft långhelg och när jag inte gick på festival så bjöd jag över Elias på lite ost och kex mys. Bjöd dagen efter över Agnes på middag. Jag vilar mig lite idag så jag ska orka med att leva imorgon och resten av veckan som är kvar. 
Men det ska nog gå bra, har fått dansat live till Linda Pira, Urban Cone, Hoffmaestro, Krunegård och Labyrinth så jag klagar inte
 
Kram kram <3
 
 
Jag och Sanna fick träffa Urban Cone <3

Favoritstället på hela festivalen <3
Kommentera inlägget här: