sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

allt jag såg var du

Kategori: Vardag

Veckan som gått har bestått av massa fina människor. Har gått runt på stan med Oona, Jonte och Elias och provat fula solglasögon. Har för det mesta övningkört en massa fram och tillbaka på min mor. I fredags blev det utgång som vi taggade på bells med en massa av mina kompisar. Det var hur mys som helst. Kom till strömpis och pussades lite, skrattade lite och föll ihop gråtandes i en väns famn, benen vek sig totalt och ensamheten som kröp fram och blev så påtaglig och obehaglig. Så där stod jag i kalla mars och grät över brustna hjärtat och svek. Det blev bättre senare, men känner mig mest sviken för tillfället. Vill bara glömma att vissa människor som är så jävla falska, säger en sak och gör en annan, och kallar ändå sig min vän. Stick idiot. Övningskörde runt hela lördagen, hälsade på Hannes hund. Var trött i kroppen och behövde kramar av Elias, Jonte och Oona. Så vi drog till ica köpte mat och gjorde kycklingwraps. Somande till jackass och fick sedan skjuts hem. Alltså slappade hela söndagen med plugg, film och städning. Ny vecka, massa nya bravader. K-fest och 100-dagarsfesten väntar och jag förebereder mig på att gå under totalt av trötthet, men är ledig på fredag så får iag vila ut.
Puss på er.
 
Mitt kära tjejgäng<3
När jag och några tjejer klädde ut oss till pussy riot för att storma 2:ornas FN-rollspel 
 
Gosisar
Jag och bästa vännen
Den här träffade mig så hårt 
 
Kommentera inlägget här: