sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

<3

Kategori: Allmänt

Har haft världens mysigaste vecka fastän jag har gått i skolan. Har suttit sent in på natten och pratat skype med Robin, Ludwig, Jonte, Julia osv. Drog upp på stan i torsdags för att köpa biljett till alla studentfester, efter det drog jag hem till min farmor där jag åt en massa mat, älskar. Gick sedan till bion för att kolla på Cirkeln med min mor, den var bra men lite allt läskig och knasig, men på ett bra sätt. I fredags så drog vi väldigt sent men också spontant ihop ett gäng för att bowla (alltså att vi ens fick tag på två banor, det var fullt där!). Så det blev jag, Karin, Oona, Ludwig, Elias och Jonte. Mitt lag vann<3 Och igår tog jag en löparrunda för att sedan åka till stan med samma bowlinggäng för att spela biljard. Vi köpte sedan med oss mat hem till Ludde där det vankades fest. Lite senare på kvällen kom Luddes vänner Vendela, Hanna, Amanda, Moa, Cornelia, Julia osv väldigt trevligt, kände några av dem redan så var kul att ses igen. Vi åkte sen in till stan för att se Nääk och Nimo, det var jättekul. Dansade hand i hand med Oona medan alla runt oss kysstes, men det var också väldigt fint (Oona du är bäst)
 
Bra vecka, bra helg. Nu ska jag plugga, träna, kolla VM och njuta av livet
 
Mina gosisar
 
en drink
När vi höll på att missa bussen
Godaste handpsriten och bästa boken
Kommentera inlägget här: