sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

Hmm

Kategori: Allmänt

wow. Det har sått tomt här ett bra tag till, igen. Men det händer en massa saker som man inte riktigt hinner uppdatera. Var ute på krogen i fredags med en massa härligt folk. Karin sov hos mig och dagen efter disskuterade vi mest kvällen, åt en massa mat, tittade på tv och myste en massa. Har även bakat en massa till mina teaterföreställningar tillsammans med Emma, och har skrattat och gjort en massa knasigheter. Är jättetrött nu. Men ett meddelande som gjorde mig så så glad:
"Jag ville bara säga att jag tycker att du är vacker."
 
Är ledsen även fast jag skrattat så magen krampat idag med Jonte. Hatar att vara själv, hatar när tankarna hinner springa ikapp en och slukar en hel. Det blir typ svårt att andas, och så lämnas man där med sorgen helt ensam. Har inga stora anledningar till att vara ledsen, mitt liv är rätt fint. 
 
 
 
Kommentera inlägget här: