sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

en massa

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen haft fullt upp. Har haft en glöggfest med mysiga människor hemma hos Elias. Jag firade nyår hos Alex med ca. nästan alla mina favoriter och det var så fint med en del kyssar, kramar och skratt. Jag sov hos Ebba med Ellen och Nor den natten och dagen efter så skrattade vi mest över hennes pappas överfyllda kylskåp med gamla saker. Men vi hittade ändå en massa gott och gjorde stor frukost, disskuterade natten och spelade lite monopol, grät för det mesta för att jag sög. Resten av jullovet bestod av glutenfria pannkakorhäng med Elias och gos med hans hund Hubbe. Vi gick på dr.bombay och hade världens braigaste kväll. Dagen efter fikade jag med Nor och Ebba <3. jag avslitade mitt härliga jullov med dansrep och bilutfklykt med mina bästa Papola, Elias och Jonte. Vi åt mat på max, pratade och skrattade för det mesta.
Jag på nyår
Fikan med Nor och Ebba <3
Dåligt väder, dålig bild </3
Glutenfria pannkakor-mys med Elias
Nyårsgänget <3
 
Kommentera inlägget här: