sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

Så himla bra

Kategori: Allmänt

Förr förra helgen blev jag kidnappad till Kumla. När jag tog av mig ögonbindeln så stog ca. alla mina bästa vänner som för att överraska mig, av ingen egentlig anledning. Började gråta och kramade livet ur dem. Vi köpte kebab som är känd pga Emilia för att vara megagod, det var den också. Så jag, Elias, Jonte, Karin, Ludwig och Papola tog bilarna hem till Emilia. Vi åt mat och skrattade för det mesta, spelade spela och pratade om livet. Kom hem helt slut, slängde mig på sängen och grät, äntligen fick jag gråta av ren skär lycka. Veckan i skolan blev lite lättare att överleva då jag gick på Martin Schibbyes föreläsning och även rapparen Petters, väldigt inspirerande. Fick en ros i skolan på fredagen pga alla hjärtans dag och en del kärleksbrev också från kära vänner, som även det fick mig att gråta. På själva kärlekens dag satte jag på mig min godaste parfym, finaste tröja och hatt för att åka till bio roxy med Emma där vi såg livets film. Vi åkte hem sen till Emma, åt middag och en himlans bra efterrätt. I söndags fick jag ett samtal av Rebecca som frågade om jag ville ses och äta mat, äta är alltid roligt och särskilt tillsammans med Rebecca. Vi satte oss på Paolos och jag åt en fruktansvärt vacker calzone kunde både jag och Rebecca konstatera. Vi pratade om krogen, livet, konstiga mathistorier och kollade på roliga människor som gick förbi fönstret. Kramade henne hejdå vid bussen sen gick jag vidare till bion för att kolla på en dålig film med bra sällskap. 
Detta gjorde min dag
Och även detta :')
Mina underbara vänner och en massa kebab
Jag och min dejt aka bästis-Emma på alla <3 dag
 
 
Kommentera inlägget här: