sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

lovet

Kategori: Allmänt

Mitt sportlov har rullat på rätt bra har haft det väldigt mysigt. I i tisdags sov jag och Emma över hos Alva där vi åt jättegod wok och varma hallon med glass till, livet. Somnade till Emmas och Alvas röster och vaknade sedan dagen efter väldigt trött. Vi åt gröt sen åkte den lilla trion till gymmet vilket gick bra. Annars har jag gymmat för det mesta eller tränat hemma. I onsdags vilade jag och gick ut på krogen för att se Omi sjunga Cheerleader. Vi var runt 10pers som gick tillsammans dit, synd att min Papola inte kunde dock </3 Träffade en masssa bekanta från min skola, jättekul ju. Vi träffade dock på en rasist och Rebecca tog upp en megastor krukväxt för att sedan slänga iväg den i ilska älskar :') , började gapskratta och kvällen blev genast bättre. Dansade hand i hand, tätt in till en fin person och fuldansade med Robin en del också. En himla lyckad kväll. Idag åt jag brunch på Ikea, shoppat träningskläder, övningskört och hälsat på min syster. Nu håller jag på att skypea med Jonte, Ludwig, Robin, Vili, Gurpitt, Filip och Malmros haha.
 
Det var detta fina väder när jag övningskörde <3
Jonte, jag och Gurkan från BB på krogen från i onsdags
Mys hos Alva 
Jag och Karin på strömpis terass
Jag och Rebecca på dansgolvet <3
De två sista bilderna är från Rebeccas blogg som ni hittar här
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: