sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

Limits

Kategori: Allmänt

Hej bloggisen
 
Har nu genomfört alla mina föreställningar, hela mitt liv har liksom pråglat kring dem den senaste veckan. Och vad nu liksom, har typ glömt bort hur man lever, tar det lugnt eller njuter. Levt i stress, men det har varit helt underbart. Igår efter skolan gick jag på stan med Jonte då vi smed framtidsplaner, efter det åkte jag hem duschade och myste med pappa. Idag fick jag och Jonte skjuts av Max upp till stan för att sedan gå till en Zoo affär och skrattade åt fula råttor och fascinerades av dem fina fiskarna. Fick med mig en vit dunjacka och en härlig kimono aktig blus. Nu sitter jag och är helt slut pga har damsugit hela huset och pratat i face time med Papola i typ tre timmar, hon är verkligen helt underbar. Vad gjorde jag innan henne? Ska försöka sova nu och i morgon blir det kort dag och teaterutvärdering efter det. 
Puss
 
Alltså denna råtta var nog den sötaste, resten av dem var fula
Söta guldfiskar <3 bästa
Jag i korsett, alltså den är så snygg!!
 
Kommentera inlägget här: