sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

nej

Kategori: Allmänt

Är verkligen helt slut, psykiskt och fysiskt, orkar inte med någonting. Ställer in alla planer för att jag bara inte orkar gå utanför huset, att ta sig till skolan är en kamp i sig. Men i fredags gick jag ut på krogen var innan på bells med fina fina vänner och väl inne på krogen hängde jag hela kvällen med Sofia. Vi haffade loss och hade kul, blev lite kaos i slutet men sånt händer. Lördagen Blev det uteservering med samma gäng och hade mys. Förutom krogen och vänner har jag även jobbat en massa och pluggat. Gör allt för att slippa tänka. Hade så mycket ångest i fredags så jag och Elias köpte porslin och slog sen sönder dem i tusen bitar, precis så känner jag mig, splittrad i tusen bitar. Blä. Ska uppdatera mer, men den tiden jag varit borta har varit för händelserik för att kunna sammanfatta och för mycket för att det ska bli kul att läsa. Vi ses snart<3
 
 
Kommentera inlägget här: