sommarbarnet.blogg.se

Visst känns det fint att vara vid liv en dag till?

Catch up

Kategori: Allmänt

Har inte lyckats ta tag i att skriva något här, jag har haft fullt, och då menar jag verkligen att alla timmar på alla dagar jag varit borta härifrån har varit fyllda med något som måste göras. Jag har varit på hemmafest hos Kajsa där det var en massa från min skola, kom hem med okända accesoarer och smycken, visade sig vara Claras.. Man kan då säga att den var bra. Har åkt longboard med Max, Ludwig och Jonte, köpte mig även en egen som jag har spenderat mestadels tid på. Haft myskväll hemma hos Ludde med film och nattmat. Har gått ut på krogen med fina vänner och har även gått ut på en söndag, spontant, hade så kul då att jag somnade senare i Luddes soffa. Den här veckan kommer bestå av mestadels jobb och väldigt mycket stress med plugg. 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: